Gure prestakuntza-pilulak

24 emaitza

Oinarrizkoa
...

Marketing sentsoriala edo bezeroaren zentzumenak nola integratu zure estrategian Marketin digitala

Webinar honetan, marketin sentsorialak zure saltokiari lotutako emozioak eta esperientzia positiboa nola sor ditzakeen ikasi ahal izango duzu.

Oinarrizkoa
...

Influencer marketina enpresa txikientzat: merezi al du? Marketin digitala

Influencers marketina, beraz, marken eta influencer horien arteko lankidetza-estrategia bat da, azken horiek marken produktuak eta zerbitzuak susta ditzaten, sare sozialetan edukia zabalduz. Joera horretara apuntatzen zara?

Oinarrizkoa
...

Nola erabili Instagram tokiko saltoki bat sustatzeko Marketin digitala

Instagram erakusleiho birtual bikaina da bezero berriengana iristeko baina kontu bat erakusleiho soil bat izatetik fakturazioa biderkatzeko tresna izatera pasatuko duena estrategia da. Nola jakin nahi duzu?

Oinarrizkoa
...

Post perfektu baten anatomia Marketin digitala

Munduan 500 M pertsonak baino gehiagok erabiltzen dute Instagram egunero, eta ia 1.000 argazki igotzen dira segundoko plataformara. Instagramen post eraginkor bat osatzen duten funtsezko elementuak ulertu nahi dituzu?

Oinarrizkoa
...

Nola erabili QRak komunikatzeko? Marketin digitala

Ahanzturarako ziruditen arren, QR kodeak berpiztu egin dira azkenaldian. Jakin nahi duzu nola erabil ditzakezun zure marketin-estrategian?
 

Ertaina
...

Copywriting-a IArekin zure aliatua izan daiteke Marketin digitala

Urrats erraz batzuei jarraituz, IAk denbora eta ahalegina aurreztu eta emaitza harrigarriak eman diezazkizuke testu eraginkorrak idazteko. Nola jakin nahi duzu?

Ertaina
...

SEO lokala negozio txikientzat Marketin digitala

Gehiago jakin nahi duzu tokiko SEOri buruz? Zer den eta nola landu azalduko dizugu. Lagundu zure negoziotik hurbil dauden pertsonei zure denda aurkitzen.
 

Oinarrizkoa
...

Online ospea: Kudeatu erreseinak eta hobetu zure irudi digitala Marketin digitala

Kontsumitzaileek gero eta konfiantza handiagoa dute beste bezero batzuek partekatutako esperientzietan. Negozio txikiek modu estrategikoan erantzun behar diete beren aipamenei eta online ospeari. Horretarako giltzarri batzuk emango dizkizuegu.

Ertaina
...

Email Marketing: Nola sortu zure bezeroen datu-basea Datuen analisiaMarketin digitala

Email marketina funtsezko tresna da dendentzat; izan ere, aukera ematen du bezeroekin konexio zuzenenak eta pertsonalizatuak ezartzeko eta  leialtze-estrategia indartzeko, salmentak sustatuz eta beren buruetan etengabe agertuz. Jakin nahi duzu nola sortu zure datu-basea abian jartzeko?

...

OMNIKANALITATEA: ESPERIENTZIA BAKARRA eta INTERKONEKTATUA erosketan Marketin digitalaOnline salmenta

Omnikanalitatea Kanal anitzen bidez bezeroarekin komunikatzeko eredu bat da, erosketa-erabakiak hartzen laguntzen duena eta marka-esperientzia bakarra sortzen duena. Gehiago jakin nahi duzu?

Ertaina
...

1. ZATIA: Nola egin zure bezeroek online aurki zaitzaten? SE0 vs. SEM Marketin digitala

Badakizu zer diren SEO eta SEM? Hemen dituzu zure negozioaren online posizionamendua nola landu ulertzeko gakoak
 

Ertaina
...

2. ZATIA: Nola egin zure bezeroek online aurki zaitzaten? Edukien marketina Marketin digitala

Zure negozioko SEO landu nahi baduzu, Edukien Marketina izango da zure aliaturik onena. Jakin nahi duzu nola erabili edukien marketina erabiltzaile berri bat erakartzeko eta bezero bihurtzeko?