46 emaitza

Email Marketing: Nola sortu zure bezeroen datu-basea Datuen analisiaMarketin digitala
Email marketina funtsezko tresna da dendentzat; izan ere, aukera ematen du bezeroekin konexio zuzenenak eta pertsonalizatuak ezartzeko eta leialtze-estrategia indartzeko, salmentak sustatuz eta beren buruetan etengabe agertuz. Jakin nahi duzu nola sortu zure datu-basea abian jartzeko?

DSS Market Plaza Donostiako saltokiaren erakusleiho gisa: hobetu zure erakusleiho birtuala DSS Market Plaza
Merkataritza-profila modu egokian garatzen eta erakusleiho birtual erakargarri bat izaten lagunduko dizuten produktuen portfolio bat sortzen ikasiko duzu

DSS Market Plazaren eguneroko kudeaketa: plataforman zure presentzia eta salmentak optimizatzeko gomendioak DSS Market Plaza
DSS Market Plazan zure presentzia kudeatzeko ohitura egokiak izateak denbora aurreztuko dizu, eta eguneroko, asteko eta hileko ohiturak sortuko dizkizu. Webinar honetan nola egin erakutsiko dizugu.
OMNIKANALITATEA: ESPERIENTZIA BAKARRA eta INTERKONEKTATUA erosketan Marketin digitalaOnline salmenta
Omnikanalitatea Kanal anitzen bidez bezeroarekin komunikatzeko eredu bat da, erosketa-erabakiak hartzen laguntzen duena eta marka-esperientzia bakarra sortzen duena. Gehiago jakin nahi duzu?

1. ZATIA: Nola egin zure bezeroek online aurki zaitzaten? SE0 vs. SEM Marketin digitala
Badakizu zer diren SEO eta SEM? Hemen dituzu zure negozioaren online posizionamendua nola landu ulertzeko gakoak

2. ZATIA: Nola egin zure bezeroek online aurki zaitzaten? Edukien marketina Marketin digitala
Zure negozioko SEO landu nahi baduzu, Edukien Marketina izango da zure aliaturik onena. Jakin nahi duzu nola erabili edukien marketina erabiltzaile berri bat erakartzeko eta bezero bihurtzeko?

WhatsApp Business: Zure laguntzaile digitala Marketin digitala
Zergatik erabili WhatsApp Business nire negozioan bertsio arruntaren ordez? Oso funtzio interesgarriak ditu saltoki txikientzat, eta doan da!

Whatsapp, patrika guztietan dagoen marketing tresna Marketin digitala
Whatsappek aukera asko ditu Online Marketing mailan, eskaintzen dizkigun aukerak aprobetxatzen baditugu

Zure negozioko zer datu aztertu behar dituzu erabakiak hartzeko? Datuen analisia
Datuak urrezkoak dira; beraz, garrantzitsua da jakitea zer datu aztertu behar dituzun erabakiak hartzeko. Adierazle eta tresna batzuk proposatzen dizkizugu horiek ikusteko.

Nire online dendak ez du saltzen, zer aukera ditut? Online salmenta
Zure on line dendak ez du saltzen? Denda propiorik gabe online saltzeko aukerak ezagutu nahi dituzu? Aztertu aukeren alde onak eta txarrak, eta identifikatu zure negoziora hobekien egokitzen dena.

1. ZATIA: Nola ezagutu eta enpatizatu zure bezero-mota desberdinekin? Marketin digitala
Ezagutu Buyer Persona tresna zure bezero-taldeekin enpatizatzeko. Zure estrategia pertsonalizatu aurreko urratsa da.
2. ZATIA: Nola ezagutu hobeto zure bezeroak eta nola egokitu zure estrategia haietara? Marketin digitala
Zure negozioko Buyer Pertsonak definitu ondoren (pilula honen lehen zatiaren ondoren egin behar zenuen ariketa), hauxe da bakoitzari egokitutako estrategia definitzeko unea.