Saltegi batek sare sozialetan presentzia izan behar duen ala ez planteatzen duen fasea gainditu ondoren sare sozialek negozioetan eta pertsonengan duten eragina kontuan hartuta erantzuna argia baita. Une honetan planteatu behar duzu nola aztertu behar duzun zure sare sozialak emaitzak. Horretarako, sare sozial garrantzitsuenetan begiratu eta aztertu behar dituzun oinarrizko metrika batzuk proposatzen dizkizugu.
Zer datu aztertu behar ditut Facebookeko merkatari gisa?
Baina, jarraitu aurretik, oso garrantzitsua da aztertzea Facebookeko zure saltokiaren profilak enpresa-profila duela, bestela ezingo baitituzu jarraian aipatuko ditugun datuak eskuratu. Oraindik ez baduzu zure saltokirako enpresa-profilik, berandu zabiltza!
Denok sareetan enpresa-profilak ditugunez, azter ditzagun Facebookek doan eskaintzen dituen estatistikak:
Irismena edo Reach
Izenak berak adierazten duen bezala, irismena gure argitalpena lortu edo iritsi den pertsonen kopurua da; beraz, pertsona (erabiltzaile bakar) guztiei erakutsi zaien datua da.
Garrantzitsua da inpresio-kopuruaren eta irismenaren arteko aldea kontuan hartzea (azken hori da benetan datu garrantzitsua). Irismena zure argitalpena ikusi duten erabiltzaile bakarren kopurua da; inpresioak, berriz, erabiltzaile horiek zure argitalpena ikusi zuten aldi guztien kopurua dira (eta jakina, erabiltzaile batek argitalpen bera ehunka aldiz ikus dezake eta gure estatistikak desitxuratu).
Azterketa horri esker, jakin dezakegu argitalpenak errentagarriak diren ala ez, eta zer eduki mota erakusten den gehien; beraz, begira ezazu zure argitalpena mota ezberdinak (bideoak, argazkiak, motibazio-esaldiak, memeak eta abar) zein irismen maila daukaten.
Interakzioak edo Engagement
Engagement-a da sare sozialei buruz hitz egiterakoan gehien erabiltzen den terminoetako bat, baina termino hori interakzioak bezain garrantzitsua.
Beraz, adierazle horrek erakusten digu gure argitalpenak izan duen arrakasta-maila, modu kuantitatiboan: partekatu duten, iruzkinak egin dituzten edo argitalpen horrek izan duen gustu-kopuruaren arabera.
Audientzia
Sure ikus-entzuleek dituzten profilen buruzko datuak ezagutzeko aukera emango dizu facebookek. Alderdi hori oso garrantzitsua da gailuaren beste aldean begiratzen dizuten erabiltzaileekin enpatizatu ahalko duzu eta interesatzen zaiena emanteko aukera izango duzu.
Nondik datoz? Nortzuk dira? Zenbat urte dituzte? Zer interesatzen zaizue? Facebookek bere audientzia-eremuan informazio garrantzitsu eta aberasgarri hau ematen dizu-
Non lor dezakezu informazio hori Facebooken?
Espero dugu gida txiki hau zure interesekoa izatea.