Lehenengo inpresioa da kontatzen duena… Zenbat aldiz entzun duzu esaldi hori? Segur aski, behin baino gehiagotan, baina, Instagramen eta zure kontuaren profilaren kasuan, iltzean emango du berriro.
Askotan, beren produktuen argazkiak ateratzen edo egingo dituzten argitalpenei buruz pentsatzen denbora ugari ematen duten saltokiak topatzen ditugu, baina hasi zirenetik deskribapen bera dute biografian, eta Instagramen kontua sortzeko behar izan zituzten bost minutuz haratago ez diote arreta gehiago eskaini.
Baina mimo pixka bat eskaintzen badiozu eta zure Instagram profila optimizatuta uzten baduzu, zure profila aurkitu eta kotilleatzera ausartzen diren erabiltzaileak erakarri eta zuri jarraitzen hastea lortuko duzu, hau konfiantza lortzeko eta erosteko lehen urratsa izanik.
Zer alderdi hartu behar dituzu kontuan jarraitzaileak erakarri eta konektatuko dituen Instagrameko profil bat sortzeko,?
- Enpresa profila:
Lehenik eta behin, ziurtatu zure profila enpresa-kontu gisa konfiguratuta duzula (eta ez kontu pertsonal gisa), horrek abantailak eskaintzen baitizkizu, hala nola estatistikak izatea, harremanetarako aukera hobeak izatea edo publizitatea egiteko aukera.
- Profileko argazkia:
Profilaren argazkia ikustean, erabiltzaileek zure negozioa ezagutzeko gai izan behar dute. Zure profil-argazkia aukeratzeko egokiena zure logoa (baldin badaukazu) edo zure negozioko argazki bat erabiltzea litzateke, erakusleihoa edo denda barruko argazki bat.
- Erabiltzaile izena:
Ohikoena zure negozioaren izena izatea litzateke, erabiltzaileak argi eta garbi identifikatzeko moduko zerbait. Zure erabiltzaile-izena egokia ez dela uste baduzu, ez kezkatu, “Editatu profila” botoitik alda baitezakezu (aldatu ondoren, ez dizu utziko hurrengo 14 egunetan berriro egiten).
- Izena:
Askok hemen dendaren izena errepikatzen duten arren, beste urrats bat eman nahi baduzu, gune hau aprobetxatu beharko zenuke zure negozioa zertan datzan deskribatzeko gako-hitz nagusia erabiliz, eremu hori kontuan hartzen baita erabiltzaileek zerbait bilatzen dutenean esploratzeko atalean.
- Biografia:
Gure denda zer den aurreratu ondoren, zerbait gehiago sakontzeko garaia da. Gure negozioaren 150 karaktere arteko deskribapena jartzeko aukera ematen digu Instagramek; beraz, ezin gara gehiegi luzatu. Saio honetan, zer egiten duzun, norengana jotzen duzun eta nola lagun diezazukeen kontatzen du.
- Historia aipagarriak:
Azpimarratutako istorioek zure web orriko nabigazio-menu gisa funtziona dezakete, eta erabiltzaileari zuri buruzko informazio garrantzitsuena eskaintzen diote. Gutxienez, istorio hauek nabarmentzea gomendatzen dizugu: nor zaren, produktu edo zerbitzu nagusiak eta bezeroen testigantzak.
- Feed:
Zaindu zure argazkiak, eta saia zaitez profil polita eta zure negozioaren irudiarekin koherentea izaten. Gainera, lehenengo 9 argitalpenek argi utzi beharko lukete zer eskaintzen duzun, erabiltzaileak jakin dezan zer aurkituko duen zuri jarraitzen hasten bada.
Esan bezala, zure profila optimizatzeko denbora pixka bat hartzen baduzu, baliteke zure profilera iristen diren erabiltzaileek jarraitzeko botoia sakatzea, web orria edo on line denda ikusteko estekara sartzea eta, hala, komunikazio- eta salmenta-kanal berri bat lortzea.
Animatu eta hasi zure profila optimizatzen!