Lehenik eta behin, garrantzitsua da ziurtatzea zure dendako kontua negozio edo sormen-kontua dela, hau ezinbestekoa bait da Instagrameko zure orrialdeko estatistikak ikusi ahal izateko. Eta orain zure buruari galdetzen egongo zara: Non ikus ditzaket estatistika hauek? Bada, oso erraza…
Eskuineko goi aldean dagoen izkinako ikonoa ukitu, alboko barrako menua irekitzeko. Alboko barraren menuan, egin klik “Insights” aukeran (grafiko baten ikonoa), jardueraren, edukiaren eta publikoaren metrikak ikusteko.
Ikus dezagun Instagramek ematen digun informazioa:
Argitalpenen estatistikak:
Profilaren bidez, aztertu nahi duzun iraganeko argitalpena hauta dezakezu. Argitalpen honen barruan, “ver insights” sakatu behar duzu, eta bertan datu interesgarri guztiak ikusiko dituzu:
Ikus dezakegun lehen datua gustoko dut, iruzkinen, partekatuen eta gordetakoen datu orokorrak dira. Zein dira garrantzitsuenak?
- Gordetakoak eta partekatuak; izan ere, erabiltzaile batek zure argitalpena gorde edo beste batzuekin partekatzen badu, oso baliagarria izan dela edo gustatu egin zaiola esan nahi du.
- Iruzkinak ere metrika garrantzitsua dira, zure entzuleekin interakzioa sortzea oso garrantzitsua bait da Instagramen hazteko.
- Agian “gustoko dut” datua, kalean asko hitz egiten den alderdia, ez da hain garrantzitsua, askotan inertziagatik eta denborarik eta arretarik eman gabe ematen baitira.
Ondoren, Instagramek argitalpenaren irismena eskaintzen digu. Hori argitalpen hori egin ondoren, hura gutxienez behin ikusi duten kontu-kopuruari dagokio. Gainera, irismena jarraitzaileen eta ez-jarraitzaileen artean zatituta ikus dezakegu.
Estatistikek erakusten diguten hurrengo datua inpresioak dira: zure argitalpena pantailan zenbat aldiz agertu den. Gainera, inpresio horien jatorria azalduko digu, erabiltzaileak zure argitalpenera nondik heldu diren azalduz.
Ondoren, argitalpenak izan dituen elkarreraginak ikus ditzakegu (jarraitzaileen eta ez-jarraitzaileen artean banakatuta), eta berriro agertzen zaizkigu gustuko, iruzkin, gorde eta partekatuen laburpena.
Azkenik, argitalpenak sortu duen profileko jarduera jakin dezakegu, eta ikusi ahal izango dugu zenbat pertsonak bisitatu duten zure profila, zenbat pertsona hasi diren jarraitzen argitalpenaren ondorioz, zenbat pertsonak eman duten deitzeko botoia eta zenbat pertsonak eman duten posta elektronikoaren botoia.
Instagramen estatistika orokorrak
Atal hau ikusteko, zure profilera joan eta “Insights” botoia sakatu behar duzu. Hortik sartuko zara estatistiketara. Lehenespenez, Instagramek zure kontuaren azken 7 egunetako ikuspegia eskaintzen dizu, baina data-tarte hori pertsonaliza dezakezu botoiak duen fletxitan klik eginez.
Estatistiken atalean sartzen zarenean, haien laburpena ikusiko duzu, eta lortutako kontuei, elkarri eragiten dioten kontuei eta jarraitzaile guztiei erreparatuko diezu. Bakoitzaren eskuinean agertzen den gezian klik eginez, xehetasunetara sar zaitezke.
Oraingoan, “Jarraitzaileak guztira” atalean jarriko dugu arreta. Hara sartzean, zure jarraitzaile-kopuruak izan duen bilakaera ikusiko duzu.
Beherantz zoazela, jarraitzaile horien profila xehetasunez ikusi ahal izango duzu: jatorria (hiri eta herrialdeka), adin-tartea eta jarduera handieneko uneak.
Badira beste adierazle interesgarri batzuk ere, hala nola storieena edo reelena… Baina hori beste eduki baterako utziko dugu!