Nola atera nire produktuen argazki erakargarriak

Online salmentako plataforma batean zure profila eta zure produktuen profila sortzeko, hainbat elementu izan behar dira kontuan, besteak beste, zure produktuen argazkiak.

Ez ahaztu argazkiak produktuaren azken irudikapena direla eta zure marka irudia denda gisa transmititu behar dutela; beraz, beharrezko kalitatea izan behar dute.

Online erostean, bezeroak ezingo du produktua ukitu erosi aurretik, eta, horregatik, oztopo horren ondorioak minimizatu behar ditugu. Nola? Produktua ondo deskribatzeaz gain, argazki onak izateak bezeroari behar duen konfiantza ematen lagunduko dio.

Zer ezaugarri izan behar dituzte DSS Market Plazara igotzen dituzun argazkiek?

Hiru argazki mota igo beharko dituzu, ezaugarri tekniko hauekin:

  • Dendaren logotipoa:
    • Orientazio karratua: 150x150px
    • Gomendatutako gehieneko pisua: 30 Kb
    • Baimendutako fitxategien formatua: JPEG
  • Dendaren argazkia:
    • Orientazio karratua: 1100x1100px
    • Gomendatutako gehieneko pisua: 200 Kb
    • Baimendutako fitxategien formatua: JPEG
  • Produktuen argazkiak:
    • Gehienez 5 argazki produktu bakoitzeko
    • Orientazio karratua: 550x550px
    • Gomendatutako gehieneko pisua: 100 Kb
    • Baimendutako fitxategien formatua: JPEG

Ikus dezakezunez, irudietarako tamaina nahiko txikia erabili behar duzu orriaren errendimendu orokorra eta erabiltzaileen erosketa esperientzia hobetzeko.

Zure fitxategiek baimendutakoa baino gehiago pisatzen badute, www.tinyjpg.com bezalako orriak erabil ditzakezu zure argazkien tamaina murrizteko. Lasai, irudiaren tamaina murrizten baduzu, ez DU bereizmenik galduko (aldiz, irudi handi bat handitzen baduzu, gerta liteke bereizmena galtzea eta pixelatuta geratzea).

Argazkiak plataformara igotzean, ordea, gerta daiteke irudiek garbitasun apur bat galtzea, irudi fitxategien konpresioaren ondorioz.

Ez duzu argazkilari profesionala izan behar zure produktuei argazkiak ateratzeko, baina merezi du argazkiei denbora eta mimo pixka bat eskaintzea. Kamera profesionalik ere ez duzu beharko, gaur egungo smartphone gehienek zeregin horretarako balio dute.

Jarraian, kalitatezko argazkiak egiteko aholku batzuk emango dizkizugu.

1. Zaindu zure argazkien orientazioa eta txandakatzea

Argazkien ezaugarri teknikoez hitz egitean aurreratu dizugun bezala, igotzen dituzun irudiek orientazio karratua izan behar dute. Jarri produktua irudiaren erdian, eta bermatu irudiaren erdiko foku-puntua miniaturazko ikuspegian agertuko dela.

Errotazioari dagokionez, zure irudiak ez dagokion posizioan igotzen badira, mugikorraren argazki editoreak zein Windows edo IOS editoreek aukera ematen dizute zure argazkien tamaina modu errazean biratzeko eta mozteko.

Garrantzitsua! Igo ezazu formatu eta estilo berarekin zure produktuen argazki guztiak, nabigazio esperientzia koherenteagoa izateko eta zure marka irudia hobeto transmititzeko. Gainera, ez ahaztu saltoki gehiago dituen plataforma denez, transmititzen dugun marka irudia globala izango dela, nolabait.

2. Argazki baten osagai garrantzitsuena argia da

Argi naturalaren iturri on bat erabiltzea, seguruenik, eman diezazukegun aholkurik garrantzitsuenetako bat izango da.

Egin argazkiak egunez, ahal baduzu (non eta ez duzun eskura estudio profesional bat, non eguneko argi baldintzak erreplika ditzakezun).

Urrezko araua argi iturriaren kontrako aldera enfokatzea da, ez kontrakoa. Beraz, argia leihotik badator, jarri leihoaren eta zure produktuen artean, kontuz itzalik ez egiteko.

Kontuz ibili flasharekin, argazkiari kalitatea kentzen dion efektu larria sor baitezake. Probatu argi naturalari buruzko aurreko aholkuak flashera azken baliabide gisa joan aurretik.

Papergintzako material batzuekin ere jolas dezakezu, argia islatzeko eta itzalak lausotzeko kartoi meheekin, esaterako.

3. Arreta jarri fondoan

Zaindu zure argazkien fondoa garbi egotea, atzean enbarazu egiten duen eta bezeroak erosteko asmoa duen produktuarekiko arreta galtzea eragiten duen bestelako produkturik edo islarik gabe.

DSS Market Plazatik zure argazkietarako fondo zuri bat erabiltzea gomendatzen dizugu. Kolore zuriko fondo jarraitu gisa ezagutzen dena erraz sor dezakezu kartoi mehe zuri batekin, oihal batekin edo tolestu daitekeen beste edozein materialekin.

 

Adibide bat ikus dezakezu honako argazki honetan:

Etxean egindako argi kutxa bat ere sor dezakezu, argi ona eta zure argazkientzako fondo zuria lortzeko.

Esteka honetan, nola egin azalduko dizute, eta, azkenean, argi kutxa nahiko merkeen aukerak ere emango dizkizute, zurea egitera animatzen ez bazara ere.

https://www.dzoom.org.es/4-interesantes-tutoriales-para-hacer-tu-propia-caja-de-luz/ 

Era berean, zure argazkien fondoa ezabatzeko aukera duzu, horretarako erabiltzen diren webguneen bidez.

Hona hemen hobekien funtzionatzen dutenetako batzuk:

https://pixlr.com/es/remove-background/

https://www.inpixio.com/remove-background/es/

4. Editatu zure argazkiak

Edizioak argazki on bat hobeago bihur dezake, baina ezin du asmatu, eta, beraz, hartzen den unetik bertatik irudi onak lortzea da lehentasuna, eta ez fidatzea hurrengo edizio batek edozein arazo konponduko duela.

Mugikorraren doikuntzak erabil ditzakegu argiaren distira handitzeko hondoan eta kontrastea doitzeko argazki hobeak lortzeko.

Baina kontuz! Iragazkien eta edizio digitalaren ondorioz, zure produktuen koloreak ez dira hain leialak errealitatearekin, eta nahastu egiten dituzte zure bezeroak, eta horrek itzulketa indize handiagoak eragin ditzake. Egokiena distirarekin eta kontrastearekin jolastea da, baina beste iragazki batzuekin pasatu gabe.

Editatu gabeko/editatutako argazki baten adibidea:

Zure mugikorrak eskaintzen dizkizun doikuntzak erabil ditzakezun arren, zure argazkiak editatu ahal izateko aplikaziorik osoenak baina erabilerrazenak erakutsiko dizkizugu:

5. Zure produktuak erakusteko argazki mota gomendagarrienak

Hona hemen zure produktuei atera beharko zenizkiekeen argazki motetarako gure iradokizunak:

  • Miniatura: produktuaren irudi bat, osorik eta aurrez aurreko plano batean dagoena, eta begirada batean haren ezaugarri nagusiak ikus daitezkeena.
  • Lehen planoa: makro modua erabiliz (zure kameran edo smartphonean eskuragarri badago), egin zooma produktuaren testura ikusi arte, erosleek haren kalitatea ezagutu dezaten.
  • Atzealdea: interesgarria izan daiteke zure bezeroek zure produktuen atzealdea edo behealdea ikustea. Zuzenean aurrean izango balute ikusiko luketena erreplikatzea da helburua.
  • Eskalako irudia: objektuaren tamaina erakusten duen argazki bat, txanpon bat, smartphone bat edo ate bat bezalako objektu arrunt batekin alderatuta. Erabiltzen den produktua esku batean edo maniki batean erakustea ere baliagarria da.

Eta, azken aholku orokor bat: seguruenik ez zaizkizu argazki onenak aterako lehenengoan, eta garrantzitsua da praktikatzea, baita jakin mina izatea eta begia "entrenatzea" ere, pixkanaka esperientzia hartzeko eta hobetzeko.