Jarraitu beharreko errutinak DSS Market Plazan egunean egon zaitezen

DSS Market Plazan egoteak zenbait errutina eskatzen ditu, eta horiek orain arte egiten genuen eguneroko jarduerarekin osatu behar ditugu. Egunerokoan zaindu beharreko alderdiak eta aldizka kontuan hartu beharreko beste alderdi batzuk egongo dira. Horretarako, zenbait errutina sortzea komeni da, arazorik ez izateko eta plataforman nahi den irudi ona sortzeko.

Nahiz eta badakigun nahiko gogaikarria dela, kontuan izan behar dugu beste salmenta-kanal bat dela, eta produktu batzuk hainbat kanalen bidez saltzen ari garela aldi berean. Stocka kudeatzea eguneroko kontua da.

  • Produktu bat dendan saltzen baduzu, gogoratu stocka online eguneratu
  • Eta, online saldu duzulako abisua jasotzen baduzu, kendu berehala dendako salmentatik.
  • Trikimailu sinple bat: buru txarra baduzu, denda baten adibidea jarrai dezakezu. Duela urte batzuk, kutxaren ondoan objektu bat (bere kasuan kaktusa zen) zuela esan zuen, online denda eguneratu behar zuela ikustean gogorarazten ziona.

Berrikusi zure posta etengabe, spam-a ere... askotan bezeroarentzat irekita ditugun komunikazio-kanalen jarraipena ez egiteagatik salmentak galtzen ditugu, asegabetasuna sortzen dugu. Ezarri errutina bat eta, gomendatzen dizugu, mugikorreko posta app batekin konfiguratzea, posta berrien jakinarazpenak erraz ikus ditzazun.

Egunero – Astero egin dezakezue errutina gisa –, interesgarria litzateke plataformarekin lotutako datuak berrikustea:

  • Zer saldu dut aste honetan? Zer datu ematen dizkit plataformak bisita-kopuruari eta produktu arrakastatsuei dagokienez?...
  • Plataformarekin zerikusia izan duen gorabeherarik izan den aztertzea: erosi gabe Saskitik alde egin duen jende asko, itzulketarik izan den, stock-arazorik izan den, etab. Aztertu arrazoia, eta ekintzak ezarri hori minimizatzeko.
  • Zure web-orria edo online denda aztertu behar baduzu, plataformatik zenbat erabiltzaile sartu diren, bisitak zenbat atal handitu diren eta abar ikusteko.
  • Aztertu zure profila eta webgunea bisitatu dituen erabiltzailearen profila eta nork erosi zaituen.

Horrekin guztiarekin, ekintzak abian jartzeko unea izango da:

  • Salgai dauden produktuak berrikustea
  • Stocka eta berriz hornitzeko aukerak aztertzea
  • Gure produktuetan interesa duela ikusten dugun erabiltzaile-profilarekin bat datozen komunikazio-ekintzak egitea sareetan
  • Kontuan hartu interesgarriak iruditzen zaizkizun aztertutako datuak, zure negozioan pentsatzen hasten zarenean edo horretarako erosketak egin behar dituzunean.

Zehaztu zure sareen edukia analisian bildu ahal izan duzun informazioarekin. Erabiltzaile horientzat interesgarria izan daitekeen edukia bilatzen du eta zirkulua ixten du

Horrela irakurrita asko dirudi, baina ikusiko duzu automatizatzen zarenean ez dituzula minutu batzuk baino gehiago beharko eta zure online bezero potentzialei buruzko informazio gehiago eta gehiago izaten lagunduko dizula.