Nola definitu dezaket zein produktu salduko ditudan?

DSS Market Plazako produktuak igotzen hasi aurretik, komeni da zer produktu saldu nahi ditugun pentsatzea. Saltoki bakoitzak zehaztu beharko du zenbat inplikatu daitekeen (produktuen alta, stocken kudeaketa), eta, horretan oinarrituta, papera eta bolaluma hartuko dugu, hain beharrezkoa den produktuen eskaintzaren plangintza egiten hasteko.

Horretarako, ez da irizpide bakar bat kontuan hartu beharko, faktore popurri bat baizik, kontuan hartu beharreko irizpide nagusitik abiatuta: merkataritzaren helburuak DSS Market Plazan parte hartzeko:

  • Zure helburu nagusia plataforman produktuak saltzea bada:
    • Kasu honetan, komenigarria da produktuen katalogo zabal bat igotzea eta horiek izatea online plataforma honetako bezeroentzat erakargarrienak izan daitezkeenak.
    • Zer produktuk izan dezaketen salmenta gako gehien erabakitzeko, mota horretako produktuen eskaintza eta eskaria azter ditzakezu, eta, batez ere, zure instintuaz balia zaitezke, horrelako plataformetan erosten duen bezeroaren profila kontuan hartuta.
    • Bezero horien paperean jartzeko, balizko bezero mota horiek karikaturatzera animatzen zaitugu, eta horrek beraien lekuan jartzen lagunduko dizu.
    • Eta, zure helburua plataforma honetan asko saltzea bada, plataformak eskeintzen dizkizun estatistikak eta eta zure sare sozialek ematen dizuten informazio guztia berrikustera animatzen zaitugu. Produktu batek sareetan harrera ona izan badu, baliteke plataforman ondo saltzea.
  • Zure helburua bezeroak zure online dendan edo denda fisikoan erostea bada:
    • Igo oso erakargarriak diren eta bezeroa gehiago ikusteko gogoz uzten duten produktu gutxi batzuk.
    • Sartu aldaerak dituzten produktuak eta birbideratu bezeroa zure online dendara edo adierazi zein dendatan aurki ditzakezun produktu gehien: "Kolore gehiago eskuragarri" eta "modelo gehiago hemen".
    • Nabarmendu produktuaren deskribapenean produktu osagarriak, zure online dendan eta/edo denda fisikoan eskuragarri daudela adieraziz.
  • Zure helburua markat egitea bada:
    • Aukeratu ordezkatzen zaituzten produktuak, nahiz eta ez izan gehien interesatzen zaizkizunak online saltzea (are gehiago, dendan jasotzekoak baino ez direnak jar ditzakezu, baina laginak).
    • Gehitu bereizten zaituen produktuek horiek zure konpetentziatik nabarmentzeko (diseinu esklusiboak, Donostian fabrikatua, inguruan marka bat duen saltoki bakarra, etab.).
    • Eta kontatu, halakorik badu, produktu horren historia zure saltokiarentzat. "Gure espiritu donostiarrak eraman gintuen hori diseinatzera", "Marka hau ezagutu genuen... -ra egindako bidaia batean".

Alderdi horiek balioztatu ondoren, zehaztu duzun helburuarekin bat datozen produktu batzuk zerrendatu beharko zenituzke, irizpide operatiboak balioztatzeko:

  • Stock irizpidea: hautatutako produkturen bat saltzea edo ez saltzea erabakitzeko, honako hauek balioztatu beharko genituzke: produktuaren zenbat unitate ditugun, birjartzeko erraztasuna, jarraitutasun bat duen produktu bat ote den. Puntu honetan, ziur aski, hautatu ditugun produktu batzuekin erabakiko dugu ez duela konpentsatzen plataformara igotzeak edo online salmentan jartzea unitate gehiagoz probestu beharko genukeelako
  • Bidalketa irizpidea: irizpide honek lagunduko gaitu definitzen bidalketarako produktu egokia den ala ez. Puntu honetan, produktu bat oso handia, astuna, hauskorra edo oso garestia bada, ez igotzea edo dendan jasotzeko produktu gisa adieraztea erabaki ahal izango dugu. Saltokiren batek erabakitzen badu produktuetakoren bat dendan bakarrik jaso behar dela, produktuaren deskribapenean adierazi ahal izango du harremanetan jartzeko modu bat.
  • Itzulketak minimizatzeko irizpidea: azkenik, pentsatu beharko zenuke aukeratu dituzun produktuek itzultzeko aukera gehiago edo gutxiago duten. Kasu honetan, faktore horri buruz hausnartzeaz gain, haren eragina minimizatzen lagun dezakezu, produktua ondo deskribatuta, itzulketa bat eragin dezaketen faktore guztiak argituko dituena (tailajea, materialak, etab.). 

Faktore horiek guztiak kontuan hartuta, dagoeneko izango duzu produktuen zerrenda bat, baina zure lana ez da hemen amaituko. Orain hasiko da plataforman duzun esperientzia eta zure produktuak DSS Market Plazan balioztatzeko aukera, eta, horrekin batera, plataforman sartu beharreko produktuak birdefinitu eta doitzeko aukera.