DSS Market Plaza produktuak saltzeko tokiaz gain, zure establezimenduaren beste erakusleiho bat izan daiteke. Plataforman egoteak ekar dezake ezagutzen ez zaituzten bezero potentzialek zure saltogiarengatik erakarrita sentitzea. Horretarako, plataforman garena islatu beharko dugu saltokiaren profilaren bidez (informazio pilula honetan behar bezala nola osatu ikusiko dugu), igotzen ditugun produktuen bidez eta eskaintzen dugun zerbitzutik abiatuta.
Has gaitezen merkataritza fitxarekin…
Fitxa honetan, zure saltokiari buruzko informazioa erakutsi ahal izango duzu, eta, jakina, zenbat eta osoagoa izan, orduan eta saiatuagoa eta hobeto islatuko du zer zaren, orduan eta aukera gehiago izango ditugu bezeroak erakartzeko.
Marketinaren ikuspegitik, produktuaren fitxan honako atal hauek dira garrantzitsuenak:
- Establezimenduaren deskribapena: atal garrantzitsuena da. Bertan, zer garen eta zer eskaintzen dugun kontatu behar dugu. Labur esanda, gure establezimenduaren arima islatu behar dugu, eta gutaz zerbait kontatu, bezeroak gure establezimendu fisikoa edo online-a bisitatu nahi izan dezan, zer gehiago eskaini dezakegun ikusteko. Deskribapen horretan honako hauek egin behar ditugu:
- Lehenik eta behin, nor garen esan dezakegu: saltokiari nortasuna emateak online salmentetarako konfiantza sortzen laguntzen du eta bezeroak establezimendu fisikora erakartzen ditu. Konta dezagun nor garen, nondik gatozen eta zergatik garen garena.
- Ondoren, gure eskaintza zehaztu eta deskribatu behar dugu. Funtsezkoa da zer saltzen dugun azaltzea.
- Gure balio proposamena azaltzen jarraitu behar dugu; gure merkataritza, produktua edo zerbitzuak gainerakoengandik bereizten gaituen guztia, bakarra, pertsonala eta besterenezina eginez.
- Horretarako, bezeroak gugan bila dezakeena hartu behar ditugu kontuan: gure ustez balioa duena soilik sartu behar dugu deskribapenean.
- Lehia aztertzea, zer egiten duen eta nola egiten duen. Kontua ez da kopiatzea, baizik eta arrakasta izan dutenen ideiak hartzea eta, noski, egokitzea.
- Kategoriak: DSS Market Plazan bi kategoriatan sailkatu ahal izango zarete: Elikadura, Osasuna, Kirola eta entretenimendua, Etxea eta dekorazioa, Moda, Aisia eta Kultura, Opariak eta Beste batzuk. Ondoren, zuen produktuak bi kategoria horien barruan dauden azpikategorietan sailkatzeko. Kategoria behar bezala aukeratzeko, garrantzitsua da bezeroarekin enpatizatzea eta pentsatzea. Non bilatuko luke balizko bezero batek produktu hori?
- Establezimenduaren logoa eta argazkia: zuen profilaren alderdi grafikoak lagun izango dituzue plataforman zaudetenean, eta zuen marka irudia sortuko duzue plataforman. Garrantzitsua da biek zuen jarrera islatzea.
- Web gunerako esteka: online denda izan zein webgune bat izan, eremu hori bete. Esteka hau izango da erabiltzaileei ematen ari garen bidea gu hobeto ezagutzeko. Zuen webgunean aldaketak egin nahi badituzue, orain da unea; izan ere, ziurrenik, plataforma abian jarri ondoren, zuen webgunera trafikoa handitu egin daiteke eta eguneratuta egotea komeni da.
- Establezimenduaren SEO deskribapena: sartzen diren erabiltzaileek plataforman ikusiko duten deskribapenaz gain, garrantzitsua izango da SEO deskribapena osatzea. Horretan garrantzitsua izango da negoziorako gakoak diren hitzak zehaztea eta Interneteko bilaketen bolumena aztertzea (ikus Produktuko fitxetarako SEO Gomendioen informazio pilula, kontuan hartu beharreko alderdiei buruzko gako batzuk eman daitezkeena).
- Harremanetan jartzeko modua: plataforman telefono bat eta email bat jar ditzakegu. Garrantzitsua da eskuragarri egotea: emaila kontsultatzeko errutina bat mantentzea (spama barne) eta, telefono finkoa jartzen badugu, pentsatu al duzue whatsapp business instalatzea establezimenduko helbide finkoarekin?
- Merkataritza ordutegia: osatzea oztopatzen ez duen atala bada ere, ordutegia eguneratuta edukitzea komeni da, gure irekiera ordu guztiak aprobetxatuz bezeroak bisita gaitzan, baina bezero bat, eguneratu gabe egoteagatik, gure establezimendura joatea eta hura itxita egotea saihestuz.
- Sare sozialetarako estekak: sare sozialak baditugu, hau da ikusgarritasuna emateko gunea. Sare horiek gure saltokiari nortasuna ematen eta gure produktua ikusarazten lagun dezakete. Sareak eguneratuta eta edukiz mantentzeko ahalegina egitera animatzen zaituztegu, zuen online irudia babesteko.
Behin atalak ikusita eta aldizkakotasuneko aholkuak izanda ere, honako hau gogorarazi nahi dizuegu:
- Online hizkuntzan letra larriz idazteak oihu egitea esan nahi du; beraz, oso erasokorra da deskribapenetarako.
- Oso garrantzitsua da testuak berrirakurtzea, ortografia eta gramatika berrikusiz.
- Komenigarria izan daiteke hirugarren pertsona batek igotzera zoazten edukia berrikustea: lau begik bi baino gehiago ikusten dute, eta gehiago idatzi ez dutenak badira!