Nola deskribatu produktuak modu erakargarrian

Askotan ez zaie behar bezalako arretarik ematen, baina produktuen deskribapenek oso paper garrantzitsua betetzen dute zure online dendan.

  • Lehenik eta behin, SEOren bidez bilaketa motorrak optimizatzen laguntzen dute ("SEO gomendioak produktu-fitxetan" informazio-pilula kontsulta dezakezu, gaiari buruzko ezagutza handiagoa izateko).
  • Bigarrenik, eragina dute zure dendaren bihurketa tasan, deskribapena irakurtzean bezeroek erabakiko baitute zure produktua erosi ala ez.

 

Horregatik, zure produktuaren deskribapen on bat bezeroak erosketa bat egitearen edo erosketa erdi bidean uztea erabakitzearen arteko aldea izan daiteke.

Zer alderdi hartu behar dituzu kontuan produktu perfektuaren deskribapena egiteko?

  1. Idatzi zure produktuaren deskribapena bezeroaren ikuspuntutik

Lehenik eta behin, argi izan behar duzu nor den zure bezeroa. Zure produktuen testua idazten duzunean, idatzi pertsona horrentzat, pertsona jakin baten nahiak ukituz. Norbaitentzat idazten duzunean, ulertzen duzula sentitzen du, eta orduan egiten du klik "erosi".

Hitz egin zure bezeroei axola zaizkien onurei buruz. Erosle gehienek ez dute funtzionaltasunetan interesik, ezta zehaztapen tekniko aspergarrietan ere. Produktuak zertarako balioko dien jakin nahi dute, besterik gabe. Beraz, zentratu produktuek zure bezeroei nola egingo dieten mesede.

  1. Zure produktuen deskribapenek bakarrak izan behar dute: ez kopiatu eta ez jarri hornitzaileak ematen dizun produktuaren deskribapena.

Asko dira produktu bat erosi aurretik hainbat webgune alderatzen dituzten online erosleak: prezioak, bidalketa-politikak eta produktuaren deskribapenak alderatzea gustatzen zaigu.

Ez baduzu ziberespazioan beste kopia galdu izan nahi, eman zure ikutua testuei, transmititu dezala zure saltokiaren marka irudia.

  1. Produktuak deskribatzeko egitura bat jarraitu 

Honako hau da ondo funtzionatzen duen eta edozein produktu motatara egokitzen den egitura bat:

  • Hasteko, produktua zer den eta salmenta bakarreko proposamena azaltzen ditu. Luzatu gabe: esan zer den zure produktua esaldi labur batean.
  • Ezaugarri nagusiak zehazten jarraitu du: prestazioak, materialak, fabrikazioa, koloreak, etab.

Garrantzitsua! Bezeroen balizko itzulketak saihesteko, argi eta garbi definitu behar dituzu zure produktuaren ezaugarriak: fabrikatzeko erabiltzen diren materialak, tamaina, izan ditzakeen aldaerak, etab.

Adibidez: tamaina txikiko zapata bat saltzen baduzu, deskribapenean gehitzen du ohikoa baino neurri gehiago eskatzea komeni dela. Edo bezeroak bere zenbakiarekin hobeto asmatu ahal izateko neurri taula bat baduzu, erantsi produktuaren deskribapenari.

Halaber, gomendagarria izan daiteke adieraztea produktuak aldaketa txikiak izan ditzakeela erakutsitako argazkiarekiko (adibidez, kolorea % 100 ez izatea argazkian erakutsitakoaren berdina).

Xehetasun txiki horiek funtsezkoak izan daitezke bezeroak itzulketarik egin ez dezan.

  • Amaitzeko, produktua nola erabili ahal izango dugun eta zer ekarpen egingo digun kontatuko digu.
  1. Konektatu zure produktuaren ezaugarriak bezeroak lortzen dituen etekinekin

Garrantzitsua da zure produktuaren ezaugarriak aipatzea, baina ezaugarri teknikoak bakarrik erakutsi beharrean, ezaugarri bakoitzak bezeroari eskaintzen dion onura nagusia nabarmendu behar duzu. Gogoratu: berak erosten ditu konponbideak.

Adibidez, ondo dago esatea "128GBeko memoria txartela" duen argazki kamera bat saltzen dugula, baina segur aski salmenta gehiago lortuko ditugu "ez zaitez kezkatu oporretan zure argazkientzako lekurik gabe geratzeaz" esaldiarekin bat egiten badugu.

  1. Ez saldu produktu bat, esperientzia bat baizik

Nielsen merkatu-ikerketetako liderrak egindako inkesta baten arabera, emozioak funtsezkoak dira publizitatearen arrakastarako.

Produktuen deskribapenek, zure produktua zer den transmititzeaz gain, bezeroaren errealitatera hurbildu eta emozioekin konektatu behar dute, erosteko erabakia sustatzeko.

Nola konekta dezakegu bere emozioekin? Kontaiezu istorio bat. Deskribatu nolakoa izango litzatekeen produktua eskuetan, gorputzean, oinetan eta bizitzan izatea. Erakutsi nola sentiaraziko liekeen zure produktua erabiltzeak.

Storytellinga (istorioak kontatzea), behar bezala erabilita, oso tresna ahaltsua izan daiteke salmenta gehiago lortzeko eta marka irudi sendoagoa sortzeko. Erosketa esperientzia desberdin bat sortzean datza, produktuaren funtzionaltasunetatik harago doana eta zure bezeroarekin emozionalki konektatzea lortzen duena.

  1. Idatzi testua bezeroak presa izango balu bezala

Produktuaren deskribapenaren formatua edukia bezain garrantzitsua da. Zure bisitariaren arreta gorde eta informazio garrantzitsuenera bideratu behar duzu.

Erraztu gauzak zure bisitarientzat:

  • Letra lodiz idatzitako hitzak nabarmendu.
  • Erabili bullet points (hauek bezala) produktuaren zehaztapenak modu koherentean taldekatzeko.
  1. Optimizatu zure orriek bilatzaileetako bilaketetarako

Azkenik, SEOri garrantzia eman behar diozu zure produktuak deskribatzerakoan: pentsatu erabili beharreko gako hitzak, eman lehentasuna "isats luzekoei", etab.

"SEO gomendioak produktu-fitxetan" informazio-pilula kontsulta dezakezu, gai horretan gehiago sakontzeko

 

Produktuak deskribatzeko lana ez da erraza, baina kalitatedun deskribapenei eskainitako ahalegina salmenten gorakadan islatzen da; horregatik, garrantzitsua da denbora eta mimoa eskaintzea.